2 Nisan 2010 Cuma

Hafize T


02/04/2010

AYDIN'ın Söke İlçesi'nde, kendisini aldattığını düşündüğü eşi sekreter Hafize Topluca (33) ve patronu Gürkan Karakaş'ı (35) Kuşadası'nda bir restorana çağırıp konuştuktan sonra otoparkta av tüfeğiyle vurarak öldüren rehber öğretmen A.T. (34) tutuklandı.

A.T.'nin psikolojik sorunları olduğu öne sürüldü. Aralarında herhangi bir aşk ilişkisi olmadığı belirtilen Gürkan Karakaş ve Hafize Topluca'nın geride 3 yaşında birer kız çocuğu bırakması ise yürek burktu.

Söke'deki Yenikent Nebahat Alpan İlköğretim Okulu'nda rehber öğretmen olarak çalışan A.T., kendisini aldattığını düşündüğü, Çağla Pınar Özürlü Rehabilitasyon Merkezi'nde sekreterlik yapan 9 yıllık eşi Hafize Topluca ve patronu Gürkan Karakaş'ı, dün öğle saatlerinde, Kuşadası'na bağlı Soğucak Köyü'ndeki restorana yemeğe çağırıp konuştuktan sonra otoparkta av tüfeğiyle vurarak öldürdü.

Otomobiline binip Söke'ye giderek polise teslim olan A.T., sorgusunun tamamlanmasının ardından bugün Kuşadası Adliyesi'ne getirildi. Hakim karşısına çıkan ve olayın namus cinayeti olduğunu yineleyen A.T., tutuklandı, Söke Cezaevi'ne gönderildi.Bu arada, aynı rehabilitasyon merkezinde çalışan Gürkan Karakaş'ın eşi Funda Karakaş'ın ise yakınlarına yasak aşk iddialarının kesinlikle doğru olmadığını söylediği öğrenildi.

Acılı eş Funda Karakaş'ın, "Merkezde 35 kişi birlikte çalışıyorduk. Eşim ile Hafize arasında kesinlikle aşk ilişkisi yoktu. Sanırım katilin psikolojik sorunları var. Son günlerde sürekli bu yönde rahatsızlık yaratıyordu. Üç gün önce kızını Aydın'daki ailesinin yanına göndermiş. Olay günü eşim benim de Soğucak'taki yemeğe katılmamı istedi. Ama ben 'gidin sorunlarınızı kendiniz çözün' deyip gitmedim. Gitsem belki ben de ölecektim" dediği aktarıldı.

A.T.'nin Yenikent Nebahat Alpan İlköğretim Okulu'ndaki mesai arkadaşları ise "psikolojik sorunları var mıydı" yönündeki soruları yanıtsız bıraktı.Aralarında herhangi bir aşk ilişkisi olmadığı belirtilen Gürkan Karakaş ve Hafize Topluca'nın, geride 3 yaşında birer kız çocuğu bırakması da yürek burktu. Otopsi icin cesetleri İzmir Adli Tıp Kurumu'na gönderilen Gürkan Karakaş'ın memleketi Aksaray'da, Hafize Topluca'nın ise Söke ya da Aydın'da toprağa verileceği bildirildi.

Kaynak: Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder