8 Mayıs 2010 Cumartesi

Betül Çelik



08/05/2010

Bu poz son gülüşü oldu

Aşkına karşılık vermeyen genç kızı konuşmak istediğini söyleyerek Mavi Göl’e götüren Mehmet K., önce genç kızın fotoğraflarını çekti, ardından defalarca bıçaklayarak öldürdü. Bir mobilya mağazasında sekreter olarak çalışan Betül Çelik’in (18) cesedi Çubuk’ta Mavi Göl’ün kenarında bulundu. Bıçaklanarak öldürüldüğü belirlenen genç kızın katil zanlısı olarak, çalıştığı mağazanın sahibi Mehmet K. (28) gözaltına alındı. Ankara Emniyet Müdürlüğü, göl kıyısındaki cesedi gören köylülerin ihbarı üzerine harekete geçtiler.

Olay yerine giden Ankara Emniyet Müdürlüğü Cinayet Bürosu dedektifleri, cesedin Betül Çelik’e ait olduğunu belirledi. Dedektifler, elde ettikleri ilk bilgiler ışığında, Çelik’in çalıştığı mağazanın sahibi Mehmet K.’yi gözaltına aldı. Başkentte 8 tane mobilya mağazası bulunan Mehmet K., polise verdiği ifadede cinayeti işlediğini itiraf etti. İddiaya göre Mehmet K., ifadesinde, şunları anlattı:


‘Cesedi sürükleyerek göle attım’

“Betül, yaklaşık bir yıldır yanımda çalışıyordu. Cinayet günü birlikte öğle yemeğine gittik. Kendisiyle olmak istediğimi söyledim, reddetti. Başkasıyla olduğunu düşünerek kıskançlık krizine girdim. Betül’ü, gölün Çubuk Viyadüğü tarafına götürdüm. ‘Senin güzel gülüşünü her zaman görmek istiyorum’ diyerek fotoğraflarını çektim, sonra da bıçakladım. Cesedini sürükleyerek, göle attım.”

Son sözü ‘Neden’ oldu

MEHMET K., ifadesinde, şu iddialarda bulundu: “Kısa süreli ilişki yaşadık. Beni başkalarıyla aldattığını düşünmeye başladım. Ondan intikam almak için plan yaptım. Öldürmeden önce ondan bana bir hatıra kalsın düşüncesiyle fotoğraflarını çektim. İlk bıçak darbesinde ‘Ne yaptın’ diye bağırdı. Kendimi tutamadım bıçağı saplamaya devam ettim.”

Haber: Hurriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder