20 Mart 2010 Cumartesi

Derya Çakır


04.03.2010

İstanbul Bağcılar'da bir ilköğretim okulunun müdür yardımcısı, aynı okulda öğretmenlik yapan eski nişanlısını, öğrencilerin gözleri önünde bıçakladı. 25 yaşındaki Derya Çakır hayatını kaybetti.

Müdür Yardımcısı Ekrem Şavran (33) kendisini terk eden Derya Çakır'ı anasınıfında, öğrencilerinin gözü önünde tabancayla yaraladı. Şavran tabanca tutukluk yapınca da, Derya öğretmenin boğazını bıçakla kesti. Kan gölüne dönen sınıftaki minikler şok geçirdi. Çakır'ın cenazesi Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Derya öğretmenin anne ve babası acı haberi karakolda aldı. Fenalaşan anne, hastaneye kaldırılıdı. Katil zanlısı müdür yardımcısı Şavran gözaltına alındı. Şavran, "İlk kez sevdim, kıskandım, öldürdüm" dedi. İddiaya göre Şavran bir süre Derya Çakır ile aşk yaşadı. Ancak Derya öğretmen daha sonra başka birisiyle çıkınca çıldırdı. İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, olayla ilgili inceleme başlattı. Katil zanlısı Ekrem Şavran da tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Kaynak: CNNTURK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder